Resposta
Compte. En aquest cas, tot i que la carpeta estarà elaborada a partir dexercicis i activitats que demostrin el vostre progrés en laprenentatge, seria millor elaborar una carpeta centrada en els productes daprenentatge.
Resposta
Dacord. És millor elaborar una carpeta centrada en els productes daprenentatge que posin de manifest el nivell de coneixements danglès que teniu.
![]() |
||
|
![]() |
|
|||||||
TIPUS DE CARPETES DAPRENENTATGE Com sha pogut observar quan s'ha parlat de lestructura de les carpetes daprenentatge, lobjectiu de la carpeta condiciona el seu format. El mateix passa quan parlem de tipus de carpetes daprenentatge: la finalitat que estimula la creació de la carpeta sense oblidar els recursos de què es disposa condiciona i promou que aquesta tingui unes característiques o unes altres. Es poden tenir en compte els criteris següents per concretar i decidir el tipus de carpeta que es vol elaborar.
El primer criteri, és a dir, qui pren les decisions (el professor, lestudiant o tots dos de forma acordada) condiciona la resta de les característiques de la carpeta daprenentatge. Aquestes característiques, com ja sha dit, estaran en funció d'una sèrie de factors: si es pretén reflectir el procés daprenentatge o bé els millors treballs i activitats que ha elaborat lestudiant durant el curs; els recursos que es tinguin per elaborar la carpeta; si la carpeta es vol centrar en una sola assignatura o en tota una àrea de coneixement; si es creu que sha de presentar la carpeta de forma individual o que aporta un valor afegit si la carpeta és de grup; si és lúnic sistema davaluació o també es proposa un examen o altra prova avaluativa. Per tant, es tracta de prendre decisions sobre aquests criteris tenint en compte la funció que s'atorga a la carpeta daprenentatge. Les característiques que defineixen les carpetes daprenentatge poden ser decidides pel professor o poden recaure en mans de lestudiant. En qualsevol cas, aquestes característiques depenen de quina és la finalitat de la carpeta, els recursos, el sistema davaluació del curs... El professor de lassignatura dAnglès II us demana que li porteu mostres dexercicis i activitats daprenentatge que heu desenvolupat durant totes les assignatures danglès de la carrera, ja que vol conèixer el nivell que tenen els seus estudiants. Decidiu elaborar una carpeta daprenentatge. Davant d'aquesta demanda, seria adequat elaborar una carpeta centrada en el vostre procés daprenentatge?
|